Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Motobaterie VARTA TTZ10S-BS (YTZ10S-BS) Zobrazit větší

Motobaterie VARTA TTZ10S-BS (YTZ10S-BS)

Baterie VARTA TTZ10S-BS Powersports AGM je speciálně vyvinuta pro motocykly, kde je důležitá odolnost vůči extrémním podmínkám a vibracím.

POZOR!!Od 1.2.2021 na základě nařízení rady EU (2019/1148) o uvádění prekurzorů výbušnin na trh, není možné motobaterii dodat nezprovozněnou a z tohoto důvodu je možné si motobaterii pouze VYZVEDNOUT OSOBNĚ na naší prodejně.

Více informací

: 508901

: Nové

SKLADEM

Cena :

1 230 Kč

Více informací

Motocyklový akumulátor(motobaterie) TTZ10S-BS je bezúdržbový(z hlediska doplňování destilované vody) s technologii AGM(Absorbent Glass Mat), u kterého není elektrolyt mezi elektrodami v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkanině ze skelných vláken, což dělá baterii odolnější při opětovném vybíjení a nabíjení, její nabíjení je snažší a rychlejší, a jsou odolné proti úniku elektrolytu do náklonu 45°(někdy jsou tyto akumulátory chybně nazývány jako "gelovky").

Baterie je dodávaná ve verzi Freshpack, kdy je baterie suchá s před nabitými články a součástí balení je nádoba s elektrolytem. Tímto suchým stavem neztrácí baterie na životnosti a aktivuje se až po uvedení do činnosti nalitím elektrolytu do článků. Návod na uvedení do činnosti viz. níže.

Základní vlastnosti:

  • značení: TTZ10S-BS (YTZ10S-BS)
  • napětí: 12V
  • kapacita v Ah: 8
  • startovací proud v A: 150
  • délka v mm: 150
  • šířka v mm: 87
  • výška v mm: 93
  • plus pól: vlevo (z pohledu, kdy je baterie kontakty k nám)

Návod na uvedení baterie TTZ10S-BS do činnosti:

1. Příprava baterie - umístěte baterii na rovnou a stabilní plochu. Odstraňte těsnící fólii.

2. Příprava nádoby s tekutým elektrolytem - Vyjměte nádobu s tekutým elektrolytem z igelitového sáčku. Odstraňte lištu s těsnícími uzávěry z nádoby s kyselinou. POZOR!!! Lišta s uzávěry bude následně použita pro uzavření baterie. Neodstraňujte ani nepropichujte těsnící samolepky při otevírání nádoby.

3. Plnění baterie elektrolytem - Otočte nádobu s elektrolytem dnem nahoru a umístěte ji na baterii takovým způsobem, aby každá z 6 částí nádoby doléhala na jeden z 6 otevřených článků baterie. Následně nádobu pevně přitiskněte dolů(popřípadě rukou klepněte na dno nádoby), aby došlo k propíchnutí těsnících samolepek. Poté začíná plnění baterie elektrolytem.

4. Kontrola plnění baterie elektrolytem - Zajistěte, že vzduchové bubliny budou vycházet z každé z 6 částí plnící nádoby. Plnící proces nechte probíhat po dobu minimálně 20 minut(až do té doby než baterie vychladne po zahřátí reakcí natečením elektrolytu do článků). Pokud z nějaké z 6 plnících částí nevychází bubliny, je nutné nádobu 2x až 3x lehce poklepat nebo popřípadě dno plnícího článku propíchnout špendlíkem. V žádném případě neodstraňujte plnící nádobu v průběhu plnění!!!

5. Odstranění plnící nádoby - Přesvědčte se, že všechen elektrolyt z plnící nádoby natekl do baterie. Pokud nějaký elektrolyt stále zůstává v nádobě, proveďte lehké poklepání dle instrukcí v bodě 4. Poté plnící nádobu opatrně vytáhněte ven z baterie.

6. Uzavření baterie - Pevně přitiskněte utěsňovací lištu s těsnícími uzávěry do otevřených otvorů jednotlivých článků. Ujistěte se, že těsnící lišta je v zákrytu s víkem baterie, a že žádný z článků baterie není stále otevřený. Použijte obě ruce k rovnoměrnému přitlačení utěsňovací lišty s těsnícími uzávěry. Tímto je plnící proces ukončen. Utěsňovací lišta s těsnícími zátkami by neměla být odstraňována. V AGM bateriích se elektrolyt nedoplňuje!!!

Upozornění: při uvádění motocyklové baterie s přiloženým elektrolytem do činnosti, věnujte prosím maximální pozornost při manipulaci s nádobou s elektrolytem. Elektrolyt je žíravina a může poškodit majetek a zdraví.

Baterie TTZ10S-BS je použita v motocyklu:

BMW G 650 Xchallenge (2007, 2008, 2009, 2010)
BMW G 650 Xcountry (2007, 2008, 2009, 2010)
BMW G 650 Xmoto (2007, 2008, 2009, 2010)
BMW HP4 1000 (2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
BMW S 1000 RR (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Honda CB 900 F Hornet (2002, 2003, 2004, 2005, 2006)
Honda CBF 500 (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)
Honda CBF 600 S, N, SA, NA (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013)
Honda CBF 1000 (2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Honda CBR 600 F (2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007)
Honda CBR 600 RR (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
Honda CBR 929 RR (2000, 2001)
Honda CBR 954 RR (2002, 2003)
Honda CBR 1000 RR (2004, 2005, 2006, 2007)
Honda NT 650 V Deauville (2002, 2003, 2004)
Kawasaki Vulcan 650 (2015, 2016)
KTM Adventure 640 LC4 (2003, 2004, 2005, 2006, 2007)
KTM Duke II 640 E (2003, 2004, 2005, 2006, 2007)
KTM Enduro 690 (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
KTM LC4-E 640 (2003, 2004, 2005, 2006)
KTM LC4-E 640 Supermoto (2003, 2004, 2005, 2006)
KTM Rally Factory Replica 690 (2009, 2010)
KTM SMC 625 Supermoto (2004, 2005, 2006)
KTM SMC 690 Supermoto (2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
KTM SXC 625 (2003, 2004, 2005, 2006)
MV Agusta Brutale 675 (2012, 2013, 2014, 2015)
MV Agusta Brutale 800 (2013, 2014, 2015)
MV Agusta Brutale 920 (2012)
MV Agusta Brutale 990 (2010, 2011)
MV Agusta Brutale 1090 R, RR (2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
MV Agusta F3 675 (2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
MV Agusta F3 800 (2014, 2015, 2016)
MV Agusta Rivale 800 (2013, 2014, 2015)
MV Agusta Stradale 800 (2015)
Yamaha MT-07 700 (2014, 2015)
Yamaha XP 500 T-Max (2008, 2009, 2010, 2011)
Yamaha XT 660 Tenere (2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Yamaha YFM 350
Yamaha YZF-R1 (2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
Yamaha YZF-R6 (2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
a další...