Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Motobaterie VARTA TTZ14S-BS (YTZ14S-BS) Zobrazit větší

Motobaterie VARTA TTZ14S-BS (YTZ14S-BS)

Baterie VARTA TTZ14S-BS Powersports AGM je speciálně vyvinuta pro motocykly, kde je důležitá odolnost vůči extrémním podmínkám a vibracím.

POZOR!!Od 1.2.2021 na základě nařízení rady EU (2019/1148) o uvádění prekurzorů výbušnin na trh, není možné motobaterii dodat nezprovozněnou a z tohoto důvodu je možné si motobaterii pouze VYZVEDNOUT OSOBNĚ na naší prodejně.

Více informací

: 511902

: Nové

SKLADEM

Cena :

1 570 Kč

Více informací

Motocyklový akumulátor(motobaterie) TTZ14S-BS je bezúdržbový(z hlediska doplňování destilované vody) s technologii AGM(Absorbent Glass Mat), u kterého není elektrolyt mezi elektrodami v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkanině ze skelných vláken, což dělá baterii odolnější při opětovném vybíjení a nabíjení, její nabíjení je snažší a rychlejší, a jsou odolné proti úniku elektrolytu do náklonu 45°(někdy jsou tyto akumulátory chybně nazývány jako "gelovky").

Baterie je dodávaná ve verzi Freshpack, kdy je baterie suchá s před nabitými články a součástí balení je nádoba s elektrolytem. Tímto suchým stavem neztrácí baterie na životnosti a aktivuje se až po uvedení do činnosti nalitím elektrolytu do článků. Návod na uvedení do činnosti viz. níže.

Základní vlastnosti:

  • značení: TTZ14S-BS (YTZ14S-BS)
  • napětí: 12V
  • kapacita v Ah: 11
  • startovací proud v A: 230
  • délka v mm: 150
  • šířka v mm: 87
  • výška v mm: 110
  • plus pól: vlevo (z pohledu, kdy je baterie kontakty k nám)

Návod na uvedení baterie TTZ14S-BS do činnosti:

1. Příprava baterie - umístěte baterii na rovnou a stabilní plochu. Odstraňte těsnící fólii.

2. Příprava nádoby s tekutým elektrolytem - Vyjměte nádobu s tekutým elektrolytem z igelitového sáčku. Odstraňte lištu s těsnícími uzávěry z nádoby s kyselinou. POZOR!!! Lišta s uzávěry bude následně použita pro uzavření baterie. Neodstraňujte ani nepropichujte těsnící samolepky při otevírání nádoby.

3. Plnění baterie elektrolytem - Otočte nádobu s elektrolytem dnem nahoru a umístěte ji na baterii takovým způsobem, aby každá z 6 částí nádoby doléhala na jeden z 6 otevřených článků baterie. Následně nádobu pevně přitiskněte dolů(popřípadě rukou klepněte na dno nádoby), aby došlo k propíchnutí těsnících samolepek. Poté začíná plnění baterie elektrolytem.

4. Kontrola plnění baterie elektrolytem - Zajistěte, že vzduchové bubliny budou vycházet z každé z 6 částí plnící nádoby. Plnící proces nechte probíhat po dobu minimálně 20 minut(až do té doby než baterie vychladne po zahřátí reakcí natečením elektrolytu do článků). Pokud z nějaké z 6 plnících částí nevychází bubliny, je nutné nádobu 2x až 3x lehce poklepat nebo popřípadě dno plnícího článku propíchnout špendlíkem. V žádném případě neodstraňujte plnící nádobu v průběhu plnění!!!

5. Odstranění plnící nádoby - Přesvědčte se, že všechen elektrolyt z plnící nádoby natekl do baterie. Pokud nějaký elektrolyt stále zůstává v nádobě, proveďte lehké poklepání dle instrukcí v bodě 4. Poté plnící nádobu opatrně vytáhněte ven z baterie.

6. Uzavření baterie - Pevně přitiskněte utěsňovací lištu s těsnícími uzávěry do otevřených otvorů jednotlivých článků. Ujistěte se, že těsnící lišta je v zákrytu s víkem baterie, a že žádný z článků baterie není stále otevřený. Použijte obě ruce k rovnoměrnému přitlačení utěsňovací lišty s těsnícími uzávěry. Tímto je plnící proces ukončen. Utěsňovací lišta s těsnícími zátkami by neměla být odstraňována. V AGM bateriích se elektrolyt nedoplňuje!!!

Upozornění: při uvádění motocyklové baterie s přiloženým elektrolytem do činnosti, věnujte prosím maximální pozornost při manipulaci s nádobou s elektrolytem. Elektrolyt je žíravina a může poškodit majetek a zdraví.

Baterie TTZ14S-BS je použita v motocyklu:

Benelli TNT 899 (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Benelli TNT 1130 (2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Benelli Tornado 1130 (2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
Benelli Tre-K 899 (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
Benelli Tre-K 1130 (2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
BMW C 600 Sport (2012)
BMW R 1200 GS Adventure (2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Honda 750 Integra (2014, 2015, 2016)
Honda CB 1100 (2013, 2014, 2015, 2016)
Honda CTX 1300 (2014, 2015, 2016)
Honda NC 750 (2014, 2015, 2016)
Honda NSA 700 DN-01 (2008, 2009, 2010, 2011)
Honda NT 650 V Deauville (2005)
Honda ST 1300 Pan European (2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
Honda VT 750 S (2010, 2011, 2012, 2013, 2014)
Honda VT 750 DC Black Widow (2000, 2001, 2002, 2003)
Honda VT 750 Shadow (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
Honda VT 750 Shadow Black Spirit (2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
Honda VT 750 Shadow Spirit (2007, 2008, 2009)
Honda VT 1300 (2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016)
Honda XL 700 V Transalp (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013)
KTM RC8 1190 (2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
KTM Super Duke 990 LC8 (2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013)
Yamaha V-Max 1700 (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Yamaha XJR 1300 (2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Yamaha XVS 950 Midnight Star (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015)
Yamaha XV 950 (2014, 2015)
a další...